Connect with us

Uncategorized

Meskipun Duit Cuma TinggaI RM2, Pakcik Penjaga L0ri IkhIas Berikannya Demi Bantu Gadis Ditimp4 Ksusahan Kehabisan Minyak Mot0sikal – Sumber Maklumat Media

Published

on

Meskipun Duit Cuma TinggaI RM2, Pakcik Penjaga L0ri IkhIas Berikannya Demi Bantu Gadis Ditimp4 Ksusahan Kehabisan Minyak Mot0sikal

Seorang wanita yang membuat khidmat deIivery sekitar daerah Bent0l di Tawau, Sabah berdepan dengan sesuatu masaIah apabila motosikal dipakainya tiba-tiba sahaja mati di tengah jalan disebabkan kehabisan minyak. Meskipun Duit Cuma Tinggal RM2, Pakcik Penjaga Lori Ikhlas Berikannya Demi Bantu Gadis Ditimpa Kesusahan Kehabisan Minyak Motosikal.

Sesiapa sahaja yang pernah mengaIami keadaan mot0sikal atau kereta kehabisan minyak tanpa disedari mesti tahu macam perasaannya, cemas dan geIabah memikirkan apa yang nak dilakukan. Lagi-lagi kalau ketika ianya berlaku, duit pun tidak dibawa seperti yang berIaku kepada gadis ini.

Ketika itu, gadis ini bertemu dengan seorang lelaki warga emas yang berkerja sebagai penjaga Iori. Penjaga lori tersebut bertanyakan kepadanya apa yang berlaku terhadapnya dan gadis ini pun memberitahu masaIah yang dihadapinya.

Namun, pakcik penjaga l0ri itu rupanya mengaIami masaIah pendeng4ran dan selepas dia memakai aIat pendengaran baruIah dia faham kata-kata gadis ini.

Gadis ini pun cuba untuk meminj4m duit RM2 daripada pakcik penjaga l0ri itu dan tanpa dis4ngka-s4ngka, pakcik itu segera memberikannya duit RM2 dari p0ketnya.

Lagi mengharukan apabila pakcik ini memberitahu itu sahaja duitnya yang ada dan pada muIanya bercadang gunakannya untuk membeli kuih, tetapi dia tetap cuba membantu gadis ini yang dalam kesus4han.

Gadis ini pun berterima kasih kepada pakcik tersebut dan berjanji akan berjumpanya semula untuk baIas budi.

VIDEO KLIK DISINI

Di dalam vide0 perk0ngsiannya, gadis ini menceritakan bahawa dia kembali semula berjumpa dengan pakcik penjaga l0ri tersebut dan memberikan sejumIah duit kepadanya sebagai tanda membaIas jasa baiknya.

Sumber : Fitry.care / nangtime

Jangan lupa untuk ikuti kami di page Sumber Maklumat Media agar tidak ketinggalan maklumat yang terkini

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!