Connect with us

isu semasa

Hanya Tunggu ‘Aj al’ Mendatang,Suami Redha Kalau Ini Petanda Untuk Tinggalkan Isteri Tercinta

Published

on

Hanya Tunggu ‘Aj al’ Mendatang,Suami Redha Kalau Ini Petanda Untuk Tinggalkan Isteri Tercinta

Menerusi Faceb0ok baru-baru ini, saudara Khairul Ezuwan berkongsi detik ce mas tiba-tiba tak se darkan diri pada Ahad lepas. Pada masa itu, dia hanya terfikir mungkin aj alnya sudah tiba dan risau adakah ‘bekalan’ dibawa mencukupi atau tidak. Isteri yang menemukannya pula ceritakan keadaan lelaki tersebut tak ubah seperti individu yang sedang ‘na zak’.

Pada masa ini, ramai masyarakat telah dapatkan vaksinasi sebagai iktiar mence gah jang kitan Cov19. Namun begitu, tak dina fikan juga bahawa ada sesetengah pihak tidak bertanggungjawab ambil kesempatan menyebarkan berita pa lsu mengenai kaedah rawa tan tersebut.

Sejurus kejadian itu, ahli keluarga kemudian bergegas membawa lelaki tersebut ke pu sat rawa tan terdekat. Gara-gara ada saluran utama jan tung tersekat, prosedur ra watan terus dibuat sebelum dimasukkan ke ICU. Susulan pengalaman kali pertama yang menakutkan tersebut, Khairul Ezuwan kini sedang dalam proses pemulihan dan bersyukur tidak keseorangan pada waktu itu.

Akhir kata dari kami, tim bul ura-ura tidak enak apabila masalah kesihatannya itu ‘dij@ja’ aki bat kesan sampingan vaksin 2 dos yang diterimanya kurang seminggu lalu. Susulan itu, Khairul Ezuwan menafikan kenyataan yang tu lar di aplikasi Telegram tersebut adalah pal su. Malah sebaliknya, dia juga reda dengan ujian tersebut.

Sumber:kisahdunia

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!