Connect with us

isu semasa

Ini Sebab Tauke Jambu Dah Tak Usik ‘SeniHiburan’ Lagi,Tidak Ada Lagi Bahan Gelak Kita Akan Datang

Published

on

Ini Sebab Tauke Jambu Dah Tak Usik ‘SeniHiburan’ Lagi,Tidak Ada Lagi Bahan Gelak Kita Akan Datang

Tauke atau Zamatul Amri Zakaria, 45, berkata dia berdepan pelbagai toma han sejak dita han pol is bagi membantu siasa tan berhubung k3s berkenaan.

Oleh itu,Aki bat ter palit dengan kontro versi berkaitan k3s kegia tan pemerda gangan manusia untuk tujuan s3ks, pelawak Tauke (Jambu) akhirnya membuat kepu tusan untuk mengucapkan selamat tinggal kepada du nia hibu ran.

“Bukan kerana mera juk tapi sebab-sebab lain… saya rasa cukuplah setakat ini,” kata Tauke.

Pada 8 Ogos lalu Tauke meng aku dia adalah individu yang dita han pihak berkuasa di sebuah hotel di Kuala Pilah pada 1 Ogos lalu bagi membantu sia satan.

taukeeee1

Tauke Jambu undur diri daripada dunia hiburan.

Bagaimanapun dia mena fikan menjadi bapa ayam atau terbabit dalam aktiviti tidak bermo ral seperti itu.

Sementara itu Tauke berkata dia kesal apabila netizen terus menghukumnya walaupun k3s berkenaan masih dalam sias atan.

“Pandangan netizen seolah-olah Tauke Jambu ni buat pera ngai tak elok, jual perempuan… daga ngkan orang.

“Dalam kejadian tu saya hanya menghantar kenalan iaitu adik angkat perempuan saya, isteri pun kenal.

Pandangan netizen seolah-olah Tauke Jambu ni buat perangai tak elok, jual perempuan… dagangkan orang
TAUKE JAMBU
PELAWAK

“Masa tu pi hak po lis tengah buat pemerik saan fasal i su sind iket tu. Jadi memang ‘wrongtime’ and the ‘wrongplace’ saya lalu kawasan pemer iksaan tu, po lis perik sa la,” jelas Tauke.

Tambah Tauke tidak mungkin dia terga mak melakukan perkara seperti itu terhadap adik angkatnya sendiri.

“Yang saya hantar tu adik angkat, kalau ikut logiknya takkan la adik ang kat saya jadi mang sa.

tauke 3

Tauke minta netizen berhenti kaitkan namanya dengan kontro versi sind iket pemerda gangan orang.

“Dia datang rumah lepak-lepak… apa yang kata jadi mang sa?” katanya.

Sementara itu mengulas lanjut tentang lapo ran awal siasa tan yang dipercayai ada kaitan dengan k3s berkenaan hingga tular di media sosial, Tauke berkata dia tidak membawa peralatan s3ks seperti yang dida kwa.

Sebaliknya kata Tauke dia hanya membawa rambutan dan petai yang dibeli dari kawasan berdekatan untuk dibawa pulang kepada isteri di Kuala Lumpur.

“Saya nak netizen faham perkara sebenar, dalam kereta hanya hanya ada rambutan gading dan juga petai bukan peralatan pelac uran.

“Rambutan dan petai tu dibeli untuk isteri,” katanya.

Sumber:mstar

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!