Connect with us

Motivasi

(Video)Che Ta sedia maafkan Diva AA walaupun se dih maru ah ibu dihi na,”kalau tak boleh berbaik,saya tak ada masa lah tapi saya pan tang kalau ada yang nak bermu suh”- Che Ta

Published

on

(Video)Che Ta sedia maafkan Diva AA walaupun se dih maru ah ibu dihi na,”kalau tak boleh berbaik,saya tak ada masa lah tapi saya pan tang kalau ada yang nak bermu suh”- Che Ta

Menurut Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta, 49, lebih menyebabkan dia hi lang sabar apabila hi naan yang dilem parkan Azwan turut menyentuh soal ibunya

Kata2 ke sat yang dilemparkan pengacara sensasi Azwan Ali berhubung cara pemakaian Rozita Che Wan ketika hadir menerima vak sin Cov19 baru-baru ini menyebabkan aktres itu be rang dan terca bar.

“Saya rasa bukan saya je yang tak faham (maksud Azwan). Tapi siapa yang baca, orang akan faham (apa yang ditulis Azwan). Dia sebut ayat ku rang sopan kepada mak saya.

“Saya rasa itu yang buat saya ‘trig gered’ apabila dia sebut fasal mak hang tu. Mak saya.

“Selama ni dia ma ki (ku tuk) baju anak saya. Itu tak apa la saya tak kisah. Tapi this is too much,” katanya kepada mStar.

che ta 1

Che Ta bersedia untuk berbaik dan tak mahu ada mu suh.

Sebelum ini mStar melap0rkan kenyataan Azwan yang mendak wa Rozita tidak faham tentang kata-kata ke sat yang ditulis ketika dia berkongsi foto pelakon itu.

Ujar Azwan golongan artis tidak seharusnya melenting sebaliknya perlu terbuka menerima tegu rannya.

Aki bat tind akan Azwan itu, kedua-dua mereka kini terlibat dalam proses un dang2 selepas pengacara berusia 55 tahun berkenaan membuat lap0ran p0lis terhadap Rozita.

Kalau dia nak berbaik, saya tiada masa lah pun
ROZITA CHE WAN
PELAKON

Susulan itu Che Ta atau nama sebenarnya Rozita Abu Bakar hadir di Ibu Peja bat Po lis Dae rah (IPD) Brickfields kira-kira jam 12 tengah hari Selasa ditemani suaminya yang juga pelakon, Zain Saidin dan pengurusnya, Afeeq Abdul Wahab.

Ketiga-tiga mereka diambil keterangan oleh pi hak po lis bagi membantu sias atan berhubung lapo ran po lis yang dibuat Azwan Ali pada 13 Ogos lalu.

Sementara itu Che Ta berkata dia tidak bercadang untuk membuat lapo ran po lis balas atau mengambil tin dakan un dang2 terhadap Azwan berikutan enggan memanjangkan perseli sihan itu.

AZWANNNS

Azwan membuat lapo ran po lis terhadap Rozita pada Jumaat lalu.

Tambahnya, biarpun tidak boleh berbaik namun dia tidak mahu bermu suhan dengan rakan selebriti dalam industri hiburan.

“Kenapa kita nak kena ada mu suh? Semua tahu sekarang dah ak hir zaman. Kenapa nak buat mu suh.

“Pada saya kalau tidak boleh berbaik tak apa tapi jangan ada mu suh. Kalau dia nak berbaik, saya tiada masa lah pun,” ujarnya.

Sumber:mstar

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!