Connect with us

#SEMASA

Video Interview,Pernah Berkata Kema luan Isteri Seperti Bav Ikan Masin,Kini Menye sal Dan Tak Berani Berjumpa Anak Kandung Sendiri

Published

on

Video Interview,Pernah BErkata Kema luan Isteri Seperti Bav Ikan Masin,Kini Menye sal Dan Tak Berani Berjumpa Anak Kandung Sendiri

Pernah tular satu ketika dulu apabila seorang ak tor Indonesia dikenali sebagai Galih Ginanjar yang membuat gem par media tempatan dan Malaysia apabila mengeluarkan kenyataan menghi na be kas isterinya.

Galih yang pernah berkahwin dengan seorang pelakon wanita negara itu telah dikenakan huku man pen jara susu lan k3s hi naan tersebut apabila menyamakan kema luan be kas iste ri seperti bav ikan masin.

Namun begitu, selepas dibeb askan pada awal tahun ini, aktor tersebut menga kui menye sal dengan apa yang dilakukan dan ingin memohon maaf.

Menye sal dengan perbuatan

Menerusi satu temubualnya di sa lah satu saluran YouTube Indonesia, Galih memaklumkan yang dia sudah menye sal dan amat rindu akan anak lelakinya yang berada di bawah jagaan be kas isterinya.

Akan tetapi, dia berasa sangat malu untuk berhadapan dengan kanak-kanak tersebut kerana sudah memperma lukan ibunya di hadapan umum.

Dah lama terpu tus hubungan

Menerusi portal Kapanlagi. com, Galih juga mengakui yang sudah l0st cont act dengan anaknya dikenali sebagai King Faaz Arafiq kerana sudah menukar nombor telefon dan tidak menyimpan nombor telefon be kas isteri.

Dia pernah cuba menghubunginya menerusi direct message di Instagram, namun masih belum mendapat sebarang res pon.

Pernah cakap nak buat u jian DN A lagi

Selain itu, pelakon tersebut juga menceritakan perihal keeg0annya pada masa lam pau apabila mahu membuat u jian DN  A terlebih dahulu jika King Faaz ingin bertemu dengannya.

Menurut Galih, itu adalah salah satu kenyataan yang pernah dikeluarkan dan paling dia sesali hingga kini.

Malu nak jumpa anak atas kesi lapan dulu

Tambah pelakon tersebut di saluran YouTube The Hastag, dia menga ku amat merindui anaknya namun malu untuk bertemu sus ulan kisah lamanya dahulu.

“Itu spontan kalau ngomongin Faaz gua sedih karena gua belum bisa jadi ayah yang baik buat dia. Terus gua juga belum bisa bersama dia, belum bisa ketemu dia, karena gua sendiri untuk ketemu jujur malu, kenapa karena dengan kelakuan gua kemarin gua jadi malu untuk ketemu dia dan takut apa dia mau ketemu apa nggak,”

Untuk makluman, kisah Galih Ginanjar yang menghi na Fairus A. Rafiq iaitu be kas isterinya pernah tular sehingga mence tuskan sensasi berikutan kebiadapannya menyamakan kema luan wanita itu seperti bau ikan masin.

Susulan daripada kelancangan mulutnya, dia telah dilap0rkan po lis serta disa bitkan kesa lahan dengan menerima huku man pen jara. Selepas 2 tahun 4 bulan, dia dibe baskan oleh p ihak po lis.

Sumber:ohmymedia

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!