Connect with us

#CELEBRITI

Datin Eina Azman Bagitahu Kea daan Terkin1 Suaminya,Beliau Beritahu Semasa Selesai Membaca D0a Yasin Secara ‘Live’

Published

on

Datin Eina Azman Bagitahu Kea daan Terkin1 Suaminya,Beliau Beritahu Semasa Selesai Membaca D0a Yasin Secara ‘Live’

Pelakon terkenal, Datin Paduka Eina Azman memaklumkan suami tercintanya, Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah menga lami penu runan ok sgien sehingga terpak sa menggunakan b.antuan perna fasan a.kibat ja.ngkitan vi.rus C0vid 19.

Sehubungan itu, dia memohon warganet untuk meni tipkan doa buat suaminya yang masih berada di h.ospital agar diberikan kesembuhan seperti sedia kala.

“Saya mohon semua mendoakan kes.ihatan dan kesejahteraan suami, Kaiser Gurmeet Abdullah kembali seperti sedia kala. Doakan suami saya yang kini berada di h.ospital agar kuat untuk mela.wan v.irus C0vid 19.

“Sebab ok sigen sumai saya semakin menu run hingga perlu memakai b.antuan ok sgien,” kongsinya di Instagram.

Dalam pada itu, dia turut meniupkan semangat buat suaminya agar kekal kuat untuk mel.awan penyakit tersebut.

“Sayang, saya tahu awak kuat. Awak perlu cepat si hat. Saya sayang awak, kami tunggu di rumah,” katanya.

Sebelum ini, Eina memaklumkan dia, suami serta dua orang pembantu rumahnya disahkan positif C0vid 19. Dia juga meluahkan kesedihan kerana diberi ujian Allah disaat ulang tahun perkahwinannya, namun dia reda dengan ketentuan Ilahi.

Sementara itu Eina menerusi Instastory terbaru meminta tips daripada bekas pesakit CVDI9 tahap empat mengenai cara untuk meningkatkan paras 0ksigen dalam badan. Dalam masa sama Eina turut berterima kasih kepada mereka yang sudi berkongsi tips tersebut.

Datin Eina Beritahu Keadaan Terkini Semasa Live Bacaan Doa
Nasihat ustaz Haslin pada datin

“Bila dah kena cuitt ni kita keluar atau pun tak keluar tuu saja kerana c0vid ni ta kenal sapa, hanya berdoa itu yang mengatasi segalanya, ingat senang nak baca Yasin tengah malam, bila berlaku begini kita semua boleh buat kebaikan”.

“Doa isteri lagi cepat makbul dari suami,tabahkan hati dan Allah bagi akal pada kita jadi kita buat solat hajat dan berdoa padaNya. Orang perempuan mudah bangun awal dan minta doa, aku sayang suami aku Engkau Maha Berkuasa, suami aku bertarvng nywa skg, sembuhkan suami aku” .

“Saya tak pernah buat program macam ni cuma saya ni penceramah bebas saja. Saya pernah sebelum ini bersama Shuib dan apa saya cakap pada Shuib dan Jep Sepahtu kalau berlawak cakap elok elok dan mereka faham, anggaplah saya mcm abang mereka”, katanya lagi.

Moga Datin bertenang kerana tidak anak anak tengok kita pun jadi s.usah..biar anak anak pun tenang tengok kita,moga datin tabah”.

Kata kata terakh1r dari Datin

“Saya tiada kata nak ucapkan..saya tak mampu nak balas sangat hargai…moga Allah angkat doa dan suami saya cpt sembuh”, kata datin.

Dalam pada itu, Eina juga berharap suaminya akan kembali sihat dan pulang ke rumah mereka.

Sumber:aud1r8

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!