Connect with us

#MOTIVASI/TAULADAN

|Tular|Terkrung Hampir 2 Bulan,Kucing Han ya Makan Kertas Untuk Teruskan Hi dup,Walau Apapun Yang Terjadi Tetap Cari Jalan Penyele saiannya

Published

on

|Tular|Terkrung Hampir 2 Bulan,Kucing Han ya Makan Kertas Untuk Teruskan Hi dup,Walau Apapun Yang Terjadi Tetap Cari Jalan Penyele saiannya

Baru-baru ini tu lar mengenai satu berita yang sangat menye dihkan bukan sahaja kepada pencinta ku cing tetapi juga kepada sesiapa yang sayangkan makh luk bernya wa.

Seekor ku cing dijumpai terku rung dalam sebuah rumah kosong selama hampir dua bulan tan pa makanan dan minuman. Ku cing tersebut ditemui oleh pemilik baru rumah tersebut yang mahu melihat dan memasuki rumah yang baru dibelinya.

Menurutnya, rumah itu merupakan rumah lelong yang dibelinya hampir dua bulan lepas atau 52 hari dan ini adalah pertama kali dia datang melihat keadaan dalam rumah barunya itu.

Pembeli rumah yang terke jut melihat ku cing tersebut dalam keadaan menye dihkan dalam rumah terkrung segera membawanya kepada dok tor hai wan untuk dipe riksa keadaannya.

Pemerik saan dok tor hai wan terhadap ku cing itu menemui sesuatu yang memeran jatkan apabila dok tor mendapat cebi san kertas ditemui dalam ta hi ku cing tersebut. Dok tor menges yaki pe rut ku cing itu dpenuhi dengan kertas, dipercayai dimakannya aki bat terde sak kela paran dan tidak dapat pergi kemana-mana.

Tambahnya lagi, rumah berkenaan kemungkinan ada saluran paip yang bo cor yang membolehkan Finn untuk minum air. Mereka juga akan menempatkan Finn kepada penjaga yang baharu yang penyayang selepas kucing itu betul-betul pulih.

Sumber:nangtime

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!