Connect with us

#K.DUNIA

“sy rsa mcm ada yg ‘mnghlng’ anak sy lkukn tugasa spti biasa” – B0neka didkwa ada ‘pnunggu’,apa yg ayah buat sangat baik

Published

on

“sy rsa mcm ada yg ‘mnghlng’ anak sy lkukn tugasa spti biasa” – B0neka didkwa ada ‘pnunggu’,apa yg ayah buat sangat baik

Seorang wanita berdepan peristiwa meny3ramkan apabila anak patung yang dibelinya menjadi tempat ‘tvmpangan’ makhlvk lain.Ashiqin Alya Zulkifflee yang menetap di Melaka berkata, dia membeli anak patung tersebut untuk anaknya yang berusia setahun pada 14 September lepas.

Tidak ada apa yang an3h pada permulaannya, namun semuanya berubah apabila Ashiqin meninggalkan rumahnya untuk pulang ke kampung halamannya selama dua hari.

“Masa mula-mula beli, anak saya tk ada takvt sangat dengan patung tu tapi lepas tu dua hari saya tk ada dekat rumah, patung tu berbiar je dalam rumah.

“Hari ke tiga saya balik bila saya buka patung tu nak bagi anak main, muka dia terus berubah macam nak m3nangis.

“Saya biarkan je sebab bvdakkan saya anggap benda biasa,” katanya.

Anak Ashiqin t1ba2 takvt apabila melihat permainan tersebut

Namun Ashiqin mula merasakan rumahnya sedikit svram, dan anaknya mula m3nangis serta berkelakuan an3h.

“Esoknya saya buka patung tu lagi terus anak menangis sampai saya nak buat kerja pun tk boleh, nak pergi tandas tk boleh, tidur siang pun nak berteman kemudian tk macam kebiasaannya dia tidur lama, tiga hari berturvt2 macam tu.

“Lepas saya balik dari kampung tu sesekali dia macam senyum masa nak tidur siang dan malam, dia akan tengok ke arah pintu mengadap ruang tamu atau patung tu.

“Kalau saya alih patung tu ke tempat lain pun dia akan senyum-senyum mengadap pintu kemudian menang1s macam kena pvkul,” ceritanya.

Anak patung ini akh1rnya terpksa dib@kar

Ashiqin kemudiannya mendapatkan pandangan ibu kepada sahabatnya yang lebih arif mengenai perkara ini.

“Betul t3kaan saya ada benda menumpang sebab tu anak takvt. Jadi terus saya angkat patung tu dan mak mentua saya b@kar.

“Masa angkat patung tu memang meremang jugalah,” katanya.

Menurut Ashiqin, anaknya kini pulih seperti biasa selepas anak patung tersebut dib@kar.

“Saya tk pernah ada pengalaman macam ni, tapi dulu saya memang pernah berubat berkaitan hijab sebab dulu hijab saya terbuka jadi senang untuk saya “nampak” tapi sampai umur saya dalam lingkungan belasan tahun je.

“Sebab tu bila kejdian ni berlaku saya cepat s3dar dan rasa macam ada sesuatu tak kena,” jelasnya.

Dapatkan info2 terkini di SumberMaklumat,terima kasih.

Sumber:mstar

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!