Connect with us

#CELEBRITI

jika dia prgi jga nnti mkin mer3bak pnyak1t ni,Shahrulezad posit1f cov19 – “mjur sy tk jln ke LAngkawi,sy posit1f cov19”

Published

on

jika dia prgi jga nnti mkin mer3bak pnyak1t ni,Shahrulezad posit1f cov19 – “mjur sy tk jln ke LAngkawi,sy posit1f cov19”

Shahrulezad yang dishkan pos1tif Cov19 selepas kali kedua melakukan uj1an cal1tan di kli.nik.MULA dengan rasa tk sedap badan pada Isnin, pengrah dan penrbit Shahrulezad Mohameddin berasa lega apabila keptusan ujan cal1tan kedua akh1rnya menunjukkan dia pos1tif Cov19.Menvrut pengarah drama Nur ini, pada mulanya dia berasa bimbang menjadi pembawa v1rus mavt itu kerana ragv2 dengan keputusan uj1an pantas atau RTK-Ant1gen yang mendapati kepvtusan n3gatif.

“Nak dijadikan cerita saya yang negtif pada awalnya ini tiba2 rasa tk sedap badan sejak semalam lagi. Saya makan parac3tamol pun d3mam macam itu juga.

“Hari ini sebelum masuk pejabat dan tvrun set, saya buat keputvsan untuk lakukan vjian sekali lagi dan Alhmdullilah abam (abang) rupa-rupanya pos1tif.

“Sekarang semua staff Radiusone tengah duduk beratur kat depan kli.nik tu kena buat RTK t3st sekali lagi. Saya tkut kalau benda ni makin mer3bak,” katanya.

Shahrulezad berkongsi mengenai berita tersebut menerusi laman Instagram miliknya pada Selasa.Dalam pada itu, Shahrulezad menas1hati orang ramai agar melakukan uj1an cal1tan di kl1nik atau h0spital sekiranya berasa kurang s1hat.

“Apa yang saya bel4jar di sini ialah kalau anda dah mula tk sedap badan terus buat RTK atau PCR t3st terus. Jangan percaya sangat dengan sal1va/ant1gen t3st tu.

“Disebabkan percayakan sal1va test tu la dah tak fasal saya dan staf pertama terkena tu jadi pembawa vi1us Cov19 tanpa s3dar.

“So guys be awar3. Badan tak sedap saja terus ke kli.nik. Jangan makan parace.tamol je. Terus se.rah lubang hidung korang pada d0ktor untuk dip3riksa.

“Mujur saya tk sempat berlepas ke Langkawi esok nak lawat set di sana. Kalau tk… tak fasal saya kena kuarntin kat sana pula,” ujarnya.

Dapatkan info2 terkini di SumberMaklumat,terima kasih.

Sumber:mstar

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!