Connect with us

Uncategorized

“Pada mulanya apabila dia marah kita tak perlu nak buat apa-apa.” – rupanya Shidee ambil masa brbulan2 untuk pvlihkn hvbngan dngan ibu m3ntua,akh1rnya prkahwinan dpat restv

Published

on

“Pada mulanya apabila dia marah kita tak perlu nak buat apa-apa.” – rupanya Shidee ambil masa brbulan2 untuk pvlihkn hvbngan dngan ibu m3ntua,akh1rnya prkahwinan dpat restv

Setelah 11 tahun berlalunya cerita perkahw1nan penyanyi Shidee yang kon0nnya tk mendapat r3stu, kis4h berk3naan kembali mencvri perh4tian peminat disebabkan kemvnculannya di p3ntas Gegar Vaganza musim kelapan (GV8) pada malam Ahad lalu.Ramai yang tertanya-tanya bagaimana Shidee atau nama sebenarnya, Rashid Abdul Wahab, 62, menjalani kehidupan per1badi dalam tempoh berkenaan apabila pada awal perkahwinannya ia mendapat t3ntangan ibu mertva.

Menj3laskan tentang persoalan itu, penyanyi lagu Sayang Semuanya Sudah Terlambat ini berkata dia bersyukur apabila segala kontr0versi yang mel4nda sekitar awal tahun 2010 itu dapat dik4wal dengan baik.

Shidee tk ambil h4ti apabila ditanya tentang k1sah lama memb4bitkan hal rumah t4ngganya

“Ya saya memang terp4lit kontr0versi dulu dan saya tk rasa apa-apa pun kalau ada orang nak k0rek cerita lama… kor3k la tk ada apa pun.

“Bagi saya itu semua perj4lanan hidup, dulu ramai orang kata saya berc1nta dengan mak mentva saya,” katanya kepada mStar.

Shidee ditemui pada malam k0nsert minggu pertama GV8 yang diadadakan di Pusat Konv3nsyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Putrajaya pada Ahad malam.

Untuk rekod pada Februari 2010 Shidee menc3tuskan kontr0versi apabila perkahwinannya dengan wanita bernama Siti Fairunnisa Aziz yang pada ketika itu berusia 22 tk dir3stui ibu mentuanya, Jamaliah Hasan.

Kontr0versi itu terc3tus apabila Shidee pada awalnya dikatakan berk3nalan dengan Jamaliah, namun selepas itu berh4srat meng4hwini anak wanita itu.

Menjawab tentang persoalan sama adakah benar dakw4an kononnya dia pernah menj4linkan hubvngan dengan mentvanya sendiri, Shidee bagaimanapun men4fikan hal itu.

“Sebenarnya itu (tudvhan) tk ada, tak wujud pun. Tapi tak tahu la kalau mak mentua saya pada waktu itu ada hati dan perasaan dengan saya… itu terpvlang h4k dia.

“Tapi saya tk ada langsung per4saan dengan dia,” katanya.

Shidee dan Siti Fairunnisa bersama tiga orang cahaya mata mereka

Bercrita lanjut tentang hubvngannya dengan mentua, Shidee berkata segala salah faham yang t1mbul sudah di4tasi secara baik dan mereka kini mula hidup dengan harm0ni.

“Sekarang dah okay, saya tahu dia tu ibu mentva… saya tetap horm4ti dia sama macam ibu saya sendiri.

“Pada mulanya apabila dia m4rah kita tk perlu nak buat apa2. Sampai satu ketika, dia nak jumpa anak dia iaitu isteri saya, daripada itu saya cari cara nak perba1ki hubvngan kami.

“Cari jalan bagaimana nak d3kat dengan dia, lama juga. Makan masa dan berbulan-bulan juga nak perba1ki. Alhamdulillah hari ni semua dah okay,” katanya.

Shidee dan Siti Fairunnisa berkahwin pada 1 Februari 2010 dan dikurniakan tiga orang cah4ya m4ta.

Dapatkan info2 terkini di SumberMaklumat,terima kasih.

Sumber:mstar

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!