Connect with us

isu semasa

Kononnya Punya ‘Aura’ Nak Perkecilkan Diri Orang Yang Berada dalam Kesu.sahan,Dato Seri Vida Dik3cam Banyak Netizen Dengan Perila.kunya

Published

on

Kononnya Punya ‘Aura’ Nak Perkecilkan Diri Orang Yang Berada dalam Kesu.sahan,Dato Seri Vida Dik3cam Banyak Netizen Dengan Perila.kunya

Baru-baru ini, kec0h di serata laman sosial apabila usahawan terkenal Datuk Seri Vida (DSV) berkongsi sebuah video mempamerkan dirinya meny3ru orang ramai agar tidak terlalu berh@rap dengan bantuan bendera putih sahaja.

Namun begitu, kenyataannya itu telah membuatkan ramai netizen berasa m@rah dan meng3cam DSV di laman sosial.

Berikutan itu, bagi meleraikan segala kontr0versi yang mel@nda dirinya pemilik nama Hasmizah Othman itu tampil memberi penjelasan tentang kenyataan tersebut.

“Saya cuma nak suntik semangat”

Menurutnya, kenyataan itu bukanlah berniat ingin memp3rsenda golongan memerlukan yang mengib@rkan bendera putih, akan tetapi hanya mahu mereka berusaha bagi mengubah nasib sendiri sewaktu pand3mik ini.

Dalam pada itu, DSV turut memuat naik video penjelasan menerusi laman sosial Instagram miliknya. Katanya, orang ramai sepatutnya memandang positif agar hidup pun akan sentiasa menjadi positif.

“Bukan saya nak membangga diri. Saya cuma nak suntik semangat anda semua. Takde orang m@mpu ubag diri kita sayang. Banyak ruang dan peluang,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Biarpun sudah menjelaskan tentang isu tersebut, rata-rata netizen masih tidak berpuas hati dengan usahawan kosmetik berusia 50 tahun berkenaan.

Sudah baca artikel ini?Mohon like dan share ya.Terima kash,semoga bermanfaat.

Sumber:ohmymedia

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!