Connect with us

K3malang4n

Tak Sangka Beliau Telah ‘Pergi’ Selamanya,Dah Sediakan ‘Birthday Cake’ Dah

Published

on

Tak Sangka Beliau Telah ‘Pergi’ Selamanya,Dah Sediakan ‘Birthday Cake’ Dah

Sebagai manusia kita pasti akan diuji dengan pem3rgian insan tersayang di mana terputvslah ikatan dengan ahli keluarga tercinta. Namun begitu, kita harus reda dengan segala ketentuan Tuhan.

Begitulah seperti pengalaman seorang wanita dikenali sebagai Khaleeda Nasuha ini apabila diuji dengan kem@tian adik kesayangannya yang terl1bat dalam kem@langan.

Menerusi perkongsian video yang dimuat naik di aplikasi TikTok, Khaleeda berkongsi kisah sed1hnya mengenai arwah adiknya itu.

Menurut Khaleeda, adik kelimanya yang dikenali sebagai Kakde men1nggal dvnia pada hari Rabu minggu lepas setelah motosikal yang dinaikinya hilang kawalan dan terb@bas ke dalam tebing.

Lebih meny@yat hati apabila pada hari yang sama ahli keluarga telah mer@ncang untuk membuat birthday surprise dan membeli kek untuk menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-21 pada hari itu.

“Hari kejadian tu, satu family nak sambut birthday dia (Kakde), adik yang nombor 5. Memang tunggu dia balik, dia balik lambat haritu. Dia sempat vo1ce dekat umi dia cakap dia ada m3eting dengan jabatan. So dia balik pvkul 2.50 petang then dia dia balik rumah and ambil l1st untuk pergi ke kedai,” luah Khaleeda.

Disebabkan adiknya masih tidak pvlang ke rumah setelah keluar selama beberapa jam, ahli keluarga sudah mula ris@u akan keberadaannya.

Tiba-tiba mereka menerima satu panggilan daripada nombor tid4k dikenali bercerita kejadian sebenar yang men1mpa adiknya. Tambah Khaleeda lagi, jalan yang digunakan adiknya pada waktu itu buk4nlah jalan yang selalu dilalui olehnya.

Seorang anak yang rajin tolong keluarga

Dalam pada itu, Khaleeda sempat bercerita tentang keperibadian adiknya yang mana dia arwah disifatkan sebagai seorang yang rajin membantu keluarga.

Perkongsian wanita itu membuatkan ramai netizen berasa s3bak dan rata-rata mereka mendoakan agar arw@h Kakde ditempatkan bersama orang yang beriman.

Semoga roh Kakde ditempatkan di kalangan orang beriman

Sudah baca artikel ini?Jangan lupa untuk liike dan share ya,terima kasih,semoga bermanfaat.

Sumber:ohmymedia

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.

error: Content is protected !!